חֲדָשׁוֹת Oct 17, 2021

תוכנית תמחור רשת חדשה

יש לנו חדשות טובות לבעלי רשת של מסעדות, בתי מלון, בתי קפה וברים. ניתן היה לנהל את התפריט האלקטרוני בבת אחת על ידי מספר מפעלים בו זמנית עם תוכנית התמחור השנתית החדשה של "רשת".

תוכנית תמחור רשת
תוכנית תמחור רשת

בנוסף למפעל הראשי, בעזרתו נעשה המנוי, תוכלו גם ליצור עד עשרים מפעלים נוספים עם התפריט שלכם, קוד ה-QR שלכם, הצוות שלכם, הזמנות, וכל שאר הפונקציות הניתנות על ידי ממשק הניהול. על ידי ניהול חברי הצוות של כל מפעל, תוכל להגביל או להעניק גישה למפעלים שנוצרו עבור כל אחד מהמשתתפים.


חישוב מחדש אוטומטי של תקופת תוקף החבילה ניתן לכל מי שרוצה לעבור מתוכנית התמחור ה"סטנדרטית" או "השנתית הסטנדרטית" לתוכנית התמחור "רשת" החדשה.


ניתן יהיה לעבור מתוכנית התעריפים "רשת" חזרה לתוכניות התמחור "סטנדרטיות" או "סטנדרטיות שנתיות" רק אם יימחקו המפעלים הנוספים שנוצרו.


ניתן להירשם לתכנית תמחור חדשה בפאנל הניהול, בסעיף "תכניות תמחור", או בעת רישום מפעל חדש מ- דף הבית של stravopys.

תגיות: תפריטקוד qrתפריט אלקטרונימסעדהבית קפהמלוןבר

ראה גם
הגדרת תפריט דיגיטלי עם היכולת להתקשר למלצר ולבקש חשבון הוסף את היכולת ללקוחות שלך להתקשר למלצר בלחיצה אחת וללא המתנה מיותרת באמצעות התפריט המקוון של המסעדה, בית הקפה או הבר שלך. Sep 10, 2023
איך יוצרים קוד QR ייחודי לתפריט דיגיטלי עם מספר שולחן של לקוח? לקוחות מגיעים למוסד שלכם, מתיישבים ליד שולחן, סורקים קוד QR, מתוודעים לתפריט, מזמינים ומשלמים. בכל זמן ובלי לחכות למלצר Feb 23, 2023