חֲדָשׁוֹת Nov 29, 2020

הזמנת אוכל למשלוח - הזדמנויות חדשות מ- Stravopys

מדי שבוע, הממשלה מציגה אמצעי הסגר חדשים ומאמצת חקיקה מתאימה המגבילה את אפשרויות החברה לבלות את שעות הפנאי שלה. אנשים נאלצים להסתגל לתנאי העבודה הלא סטנדרטיים של מסעדות, מפעלי בידור, קניונים ובתי קולנוע, ולבלות ערבים קרים בבית בצפייה בסרטים וארוחות ערב משפחתיות. עם זאת, הסגר אינו סיבה לוותר על מנות טעימות ממקומות האוכל האהובים עליך. משלוח עד הבית בא לעזרה.

הזמנת פריטי תפריט במסעדה
הזמנת פריטי תפריט במסעדה

עבור מסעדנים, זהו אתגר חדש הדורש משלוח מהיר, נוח ובטוח של מזון ומשקאות לצרכנים על מנת להישאר מבוקשים בשוק ולכסות הפסדים מהמגיפה. יותר ויותר מפעלים מעדיפים שליחויות או שירותי מוניות משלהם במקום אגרגטורים ידועים כי זה מאפשר לך לחסוך משמעותית כסף ולספק הזמנות בדיוק היכן שאתה צריך אותן, מבלי להיות קשור לכללים של מישהו אחר. משלוח עצמי הוא הגישה הרווחית והנוחה ביותר לעסקי המסעדנות בעת סגירה, אולם היא דורשת פתרונות טכניים מסוימים, שאחד מהם הוא התשובה לשאלה: "איך המבקרים יזמינו?" האם באמת יש צורך ליצור אתר משלך ולשלם סכומים תלת ספרתיים במטבע חוץ כדי לתחזק ולשפר אותו?


למרבה המזל, זה לא רק דף האינטרנט שלך שיכול לעזור לך להישאר מסעדה רווחית במהלך ההסגר ולדאוג ללקוחות שלך. Stravopys QR Menu Maker מכיר את הצרכים של המסעדנים ומשתפר בשבילך! תארו לעצמכם שיצרתם תפריט אלקטרוני פעם אחת - תוכלו להפיץ אותו על שולחנות המוסד שלכם באמצעות קודי QR, לשתף קישור אליו ברשתות החברתיות, ובקרוב תוכלו גם לקבל הזמנות למשלוח המנות האהובות עליכם מהלקוחות שלכם!


התפריט ללא מגע הפך מזמן לא רק לסימן מודרניות אלא גם לצורך דחוף בדרך למאבק במגיפה. שירות Stravopys יעזור לכם להסתגל בקלות ובנוחות לדרישות הממשלה החדשות, מה שמאפשר לכם ליצור במהירות א תפריט QR מסוגנן למסעדה, בית קפה או פאב באמצעות פאנל ניהול אינטואיטיבי עם הרבה פונקציות שאין להן תחליף:

  • הצגת של "הצעות מיוחדות" בעמוד הראשי של התפריט עם אפשרות לציין מחירים ותנאים מיוחדים.
  • חיבור א שירות תשלום עבור תשלום בכרטיסי Visa, Mastercard ו-Prostir של כל בנק דרך ארנקי Google Pay ו-Apple Pay או במזומן דרך מסוף תשלום.
  • יצירת הזמנות דרך התפריט ללקוח ועיבודן בעמוד מיוחד בפאנל הניהול.
  • הוספת תוויות המושכות את תשומת הלב של הצרכנים למוצרים מסוימים (לדוגמה, התווית "חדשה").
  • אפשרות לציין את זמן הבישול.
  • ציון רמת החריפות של המנה, רשימת האלרגנים הכלולים במנה וכינויים למנות צמחוניות.
  • תוויות למשקאות קלים.
  • אינדיקציה לחוזק וטעם של טבק נרגילה ועוד ועוד.

הירשם וליצור תפריט אלקטרוני משלך עם פונקציית ההזמנה והמשלוח כדי להיות מוכן לכל אתגרים ותנאים חדשים, כי עם Stravopys אתה יכול לעשות זאת במהירות ובקלות! אנו דואגים שלא תבזבזו את כספכם ומציעים לכם לנסות ליצור תפריט QR מודרני וגמיש משלכם עם יכולת לקבל הזמנות למשלוח ב-Stravopys constructor ללא התחייבות. זה יהיה תלוי רק בכם אם תרצו להירשם לתכנית בתשלום תמורת 19$ לחודש, הכוללת את כל הדרכים הטובות והנוחות ביותר לגרום לתפריט מקוון לבלוט מהמתחרים ולהעניק הנאה אסתטית למשתמשים בעת צפייה במנות של המסעדה שלכם. מנוי שנתי של $199 מאפשר לך לקבל חודשיים של שימוש במתנה.

תגיות: קוד qrתפריט ללא מגעתפריט מסעדהמשלוח

ראה גם
הגדרת תפריט דיגיטלי עם היכולת להתקשר למלצר ולבקש חשבון הוסף את היכולת ללקוחות שלך להתקשר למלצר בלחיצה אחת וללא המתנה מיותרת באמצעות התפריט המקוון של המסעדה, בית הקפה או הבר שלך. Sep 10, 2023
איך יוצרים קוד QR ייחודי לתפריט דיגיטלי עם מספר שולחן של לקוח? לקוחות מגיעים למוסד שלכם, מתיישבים ליד שולחן, סורקים קוד QR, מתוודעים לתפריט, מזמינים ומשלמים. בכל זמן ובלי לחכות למלצר Feb 23, 2023