מדריכים Sep 9, 2020

תפריט דיגיטלי ללא מגע - האם זה עתיד או הווה?

טלפונים מודרניים כבר מזמן הפסיקו להיות רק אמצעי לתקשורת קולית. אנו משתמשים בהם להאזנה למוזיקה, צפייה בתמונות, בנקאות באינטרנט, שיחות מונית וכו', ובהקשר של מגיפה הם הפכו לתכונה הכרחית לצפייה ב תפריט דיגיטלי ללא מגע נגיש באמצעות קוד QR.


פעם זה אולי נראה כמו עתיד רחוק, אבל עכשיו זה ההווה. ההווה הגיע בפתאומיות וללא הכנה.


הרעיון עצמו, שבו הלקוח לוקח את הטלפון, סורק את קוד ה-QR ומסתכל על תפריט יפה ואינפורמטיבי, הוא נהדר, אבל אם מסתכלים על הדברים בצורה מציאותית, לא כל המפעלים הצליחו ליישם את הרעיון הזה בצורה נכונה.

דוגמה לתפריט ללא מגע ב-stravopys
דוגמה לתפריט ללא מגע ב-stravopys

לעתים קרובות, במקום דף אינטרנט רספונסיבי, מציעים למבקרים להשתמש בתמונות שהועלו של תפריט נייר ברשתות חברתיות או ב-Google Drive, וזה בהחלט פתרון מהיר, אבל מאוד לא נוח ללקוחות. מפעלים מסוימים יוצרים אתרי אינטרנט, מה שפותר מספר בעיות ללקוחות, אך דורש תמיכה טכנית מתמדת ויקר מאוד למנהלים.


ועכשיו סוג חדש של שירות בא לעזרת המסעדנים - שירותים ליצירת תפריט דיגיטלי ללא מגע. הם מתמחים מאוד ומכילים את הכלים הדרושים ליצירת קודי QR והוספת עמדות. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות.


זה ממש קל ליצור תפריטים ללא סיוע. תפריט הענן תמיד עוזר לשפר את תדמית הממסד, כי הלקוחות מרוצים כשטופלו והכינו רשימת עמדות עם צילומים יפים של מנות ותיאורים מעוררי תיאבון. חשוב להם להבין מה הם הזמנה ואיך זה יראה. החדשות הטובות למסעדנים הן שבניגוד לגרסאות מבוססות נייר, יש הזדמנות לשפר את התפריט בכל עת: להוסיף תיאורים מדויקים יותר, להעלות עוד תמונות יפות, לשנות מחירים וכו'.


אתה כבר לא צריך לבזבז זמן בחיפוש אחר סוכנויות שייצרו אתר אינטרנט לבית הקפה או למסעדה שלך באופן חד פעמי, מכיוון שאינך זקוק לידע טכני כדי להשתמש בפאנל הניהול. על ידי בחירה Stravopys, אתה כבר לא צריך לשלם עבור שירותי אירוח ולחשוב על תחזוקה ופיתוח של דף האינטרנט שלך. הגיע הזמן שהפוקוס המרכזי עובר למנות עצמן, ומסעדנים ומנהלי תוכן כבר לא מוגבלים לפורמט של תפריט הנייר. היו מודרניים ודחו את הגבולות של המוכר כדי להיות תמיד מקום שחובה לבקר בו.

תגיות: תפריט qr codeתפריט דיגיטלי ללא מגעתפריט מסעדה

ראה גם
הגדרת תפריט דיגיטלי עם היכולת להתקשר למלצר ולבקש חשבון הוסף את היכולת ללקוחות שלך להתקשר למלצר בלחיצה אחת וללא המתנה מיותרת באמצעות התפריט המקוון של המסעדה, בית הקפה או הבר שלך. Sep 10, 2023
איך יוצרים קוד QR ייחודי לתפריט דיגיטלי עם מספר שולחן של לקוח? לקוחות מגיעים למוסד שלכם, מתיישבים ליד שולחן, סורקים קוד QR, מתוודעים לתפריט, מזמינים ומשלמים. בכל זמן ובלי לחכות למלצר Feb 23, 2023