מדריכים Oct 11, 2020

מהו Stravopys ותפריט דיגיטלי ללא מגע באופן כללי?

במציאות החדשה של מגיפת וירוס, מסעדות ובתי קפה חייבים לציית לכללים חדשים. ריחוק חברתי, חומרי חיטוי על השולחנות ומצב מסכה הם לא רק טרנד, אלא הכרח, כי טיפול באורחים הוא הבסיס של עסקי המסעדנות.


איך עובד התפריט ללא מגע? קודי QR מונחים על שולחנות הממסד, שהאורחים קוראים אותם באמצעות סמארטפונים, וכתוצאה מכך נפתח דף אינטרנט עם תפריט המסעדה העדכני. זה הכי בטוח ונוח שאפשר: בלי נגיעות מיותרות, בלי המתנה למלצר, מינימום אנשי קשר - רק עם הטלפון שלך. בגלילה בתפריט הדיגיטלי בטלפון הפרטי, האורחים יוכלו להכיר את המבחר ולבחור את המנות שהם אוהבים, ולאחר מכן לבצע את ההזמנה.

תפריט ליצירת מסעדה באמצעות Stravopys
תפריט ליצירת מסעדה באמצעות Stravopys

אתה יכול ליצור תפריט כזה ללא מגע למסעדה באמצעות שירות Stravopys. זהו שירות המיועד למנהלי בתי קפה, מסעדות וברים שרוצים להתעדכן בזמנים, כי תפריט QR הוא הזדמנות להציג לאורחים מנות ומשקאות בפורמט נוח ובאמצעות טכנולוגיות חדישות.


לתפריט QR של Stravopys יש את היתרונות הבאים:

  • קלות שימוש - אינו דורש ידע טכני, עם ממשק אינטואיטיבי פשוט;
  • אמינות - הגנה יעילה על נתונים רב-שכבתיים;
  • גמישות - התפריט המקוון משתנה באופן דינמי כך שיוצג מידע רלוונטי יותר;
  • רווחיות - נראות ומבצעים מגדילים את המכירות.

תפריט ה-QR ההייטק הוא אסתטי ונוח מאוד. העיצוב הרספונסיבי מאפשר לך לבצע שינויים בכל עת, להוסיף פריטים חדשים למבחר ו מחביאים ישנים, כך שלמבקרים תהיה תמיד גישה למידע רלוונטי. אפשר גם ליצור קוד QR לחיבור ל-Wi-Fi מבלי שהמבקר יזין סיסמה.


א דוגמה לתפריט הדיגיטלי ניתן לצפות באמצעות קוד ה-QR להלן:



במה שונה שירות זה מאנלוגים? הוא נוח וברור ככל האפשר, במהלך יצירתו ופיתוחו נלקחו בחשבון רצונות המסעדנים, ואיכות השירותים הגבוהה מלווה בעלות משתלמת.


גם אם המגיפה תסתיים מחר, העולם לעולם לא יהיה אותו הדבר - אנשים תמיד ידרשו ערובות בטיחות בביקור במסעדות ובתי קפה.


אתה יכול ליצור לעצמך תפריט כזה באמצעות ה אתר שירות Stravopys: עליך להירשם, להוסיף מידע על המוסד שלך, ולאחר מכן להמשיך ישירות למילוי התפריט הדיגיטלי ועיצוב קטגוריות, קטגוריות משנה ומנות עם תמונות, מחירים ותיאורים. צפו בסרטון קצר למטה המציג את תהליך יצירת התפריט:



התכונן למציאות חדשה עם התפריט ללא מגע במסעדה שלך!

תגיות: קוד qrתפריט ללא מגעתפריט מסעדה

ראה גם
הגדרת תפריט דיגיטלי עם היכולת להתקשר למלצר ולבקש חשבון הוסף את היכולת ללקוחות שלך להתקשר למלצר בלחיצה אחת וללא המתנה מיותרת באמצעות התפריט המקוון של המסעדה, בית הקפה או הבר שלך. Sep 10, 2023
איך יוצרים קוד QR ייחודי לתפריט דיגיטלי עם מספר שולחן של לקוח? לקוחות מגיעים למוסד שלכם, מתיישבים ליד שולחן, סורקים קוד QR, מתוודעים לתפריט, מזמינים ומשלמים. בכל זמן ובלי לחכות למלצר Feb 23, 2023