מדריכים Jan 16, 2021

כיצד למלא מידע על המפעל?

הגדרות גמישות של שירות Stravopys מאפשרות לך לציין את מירב המידע השימושי והדרוש על המפעל שלך להצגתו בתפריט הדיגיטלי למבקרים.


כשתגיע לדף ההגדרות של הממסד, הדבר הראשון שתראה הוא מידע על שלך תוכנית תמחור ותקופת תוקפו.


בבלוק"מידע על בסיס המפעלאתה יכול לציין את המידע העיקרי על המסעדה או בית הקפה שלך.

כברירת מחדל, השם שציינת במהלך ההרשמה יוזן בשדה "כותרת ההקמה".

ברשימה הנפתחת "סוג מוסד" בחר באפשרות המתאימה לך. זה הכרחי לתצוגה נכונה של המידע שלך בחיפוש בגוגל.

"שפת תפריט" מאפשר לך לבצע לוקליזציה נכונה של התוויות בתפריט שלך עבור המשתמש.

הנתונים בפועל שהוזנו ב"טלפון ליצירת קשר" (בפורמט + (קוד מדינה) מספר טלפון, לדוגמה, +38 (073) 309-09-03) ו- "אימייל" (בפורמט email@domain.com) יאפשר ללקוחות שלך ליצור איתך קשר במידת הצורך מכיוון שהטלפון והאימייל מופיעים בתחתית התפריט המקוון של Stravopys.

השאר קישור ל"אתר האינטרנט" שלך בפורמט כמו "https://stravopys.com/", אם יש לך אחד.

הערך ב"אזור זמן" השדה מוגדר אוטומטית, אך במידת הצורך, תוכל לשנות אותו לאחד הרלוונטי למדינה או למדינה שלך.

עליך ללחוץ על כפתור "שמור" כדי שהשינויים ייכנסו לתוקף.


ה "רשתות חברתיות" המדור מאפשר למשתמשים שלך לעבור לפרופילים החברתיים שלך ישירות מהתפריט הדיגיטלי.

בשדות "אינסטגרם", "פייסבוק", "טוויטר"ו"מִברָק" אתה צריך להכניס רק את הכינוי-מזהה שלך ברשתות החברתיות האלה. לדוגמה, קישורי שירות Stravopys לאינסטגרם ופייסבוק נראים כך: https://www.instagram.com/stravopys ו https://www.facebook.com/stravopys, בהתאמה, לכן עליך לציין רק את המזהה "stravopys" ישירות בלוח הניהול. כדי שהשינויים ייכנסו לתוקף, עליך ללחוץ על כפתור "שמור".


הבלוק"פרטי כתובת" מכיל מידע על מיקום המפעל שלך.

ה "מדינהשדה " מיולא באופן אוטומטי, בהתבסס על הנתונים שציינת במהלך ההרשמה.

בתחום "כתובת"עליך להזין את הכתובת הנוכחית של המפעל שלך, לרבות המדינה, העיר, הרחוב ונתונים אחרים שעשויים להיות שימושיים למבקרים המעוניינים במידע זה. זה מצוין גם בתחתית התפריט הדיגיטלי של המפעל שלך כדי שהשינויים ייכנסו לתוקף, עליך ללחוץ על כפתור "שמור".


ה "כּוֹתֶרֶתמקטע " מאפשר לך להגדיר תמונות שיוצגו בכותרת התפריט עבור המבקרים שלך. לאחר טעינת הכריכה, עליך ללחוץ על כפתור "שמור" כדי שהשינויים ייכנסו לתוקף.


ה "קוד QR" בלוק מכיל קישור לתפריט המקוון של המוסד שלך בשירות Stravopys, אותו תוכל לפרסם ברשתות החברתיות שלך, כמו גם קוד QR עדכני, שסריקתו תוביל את המשתמשים לעמוד התפריט שלך. אתה יכול להוריד את קוד ה-QR למיקום נוסף על שולחנות או בכניסה למוסד שלך על ידי לחיצה על כפתור "שמור כ-SVG".

תגיות: קוד qrתפריט ללא מגעתפריט מסעדהמשלוח

ראה גם
הגדרת תפריט דיגיטלי עם היכולת להתקשר למלצר ולבקש חשבון הוסף את היכולת ללקוחות שלך להתקשר למלצר בלחיצה אחת וללא המתנה מיותרת באמצעות התפריט המקוון של המסעדה, בית הקפה או הבר שלך. Sep 10, 2023
איך יוצרים קוד QR ייחודי לתפריט דיגיטלי עם מספר שולחן של לקוח? לקוחות מגיעים למוסד שלכם, מתיישבים ליד שולחן, סורקים קוד QR, מתוודעים לתפריט, מזמינים ומשלמים. בכל זמן ובלי לחכות למלצר Feb 23, 2023