מדריכים Aug 14, 2022

שינוי מנות באמצעות פונקציית "הוספה" בתפריט הדיגיטלי

תנו ללקוחות שלכם לעצב בעצמם את הרכב המנות על ידי בחירת המרכיבים הדרושים באמצעות תפריט דיגיטלי. שינוי מנות מרחיב את ההזדמנויות ומגדיל את המכירות. אתה יכול להשתמש בתכונה זו כדי ליצור הזמנות לפיצה, סלטים, ארוחות בוקר, ארוחות קבועות וכו', כמו גם כלי למכירת פריטים נוספים.

דוגמה לשינוי מנה בתפריט מקוון
דוגמה לשינוי מנה בתפריט מקוון

על מנת להיות מסוגל ליצור הרכב של פריט תפריט נפרד ללקוחות, בצע את הפעולות הבאות:

  • פתח את לוח הבקרה של התפריט הדיגיטלי.
  • מצא את הפריט הרצוי ופתח אותו לעריכה.
  • עבור ללשונית "וריאציות".
  • הוסף קבוצה חדשה תוך ציון השם וסוג ה"הוספה".
  • הוסף את האלמנטים הדרושים, ציין את השם והמחיר עבור כל אחד מהם.
  • שמור את השינויים שלך על ידי לחיצה על כפתור עדכן.
  • בדוק את האלמנט שהשתנה בצד הלקוח.

פונקציית ההוספה היא הרחבה של הפונקציונליות הקיימת "וריאציות", אבל עם היכולת לבחור מספר מרכיבים בו זמנית.


במידת הצורך ניתן לשלב קבוצות מסוגים שונים כך שללקוח תהיה אפשרות לבחור רק אפשרות אחת מבין המוצעות בו זמנית אך במקביל להשלים אותה. דוגמה טיפוסית: ביצוע הזמנה לפיצה. על הלקוחות לבחור רק גודל אחד של פיצה אך להשלים אותה במילויים שונים.


היכולת לשנות עמדות בודדות מעניקה גמישות. הפונקציונליות יכולה להיות די מגוונת. מהיווצרות הרכב המנות ועד להצעות קידום מכירות שונות (דוגמה לקידום: קניית לחמניות «דרקון ירוק» ניתן לקנות מיץ תפוזים בחצי מחיר).

תגיות: תפריט qrתפריט ללא מגעמסעדהמסחרתפריט מקוון

ראה גם
הגדרת תפריט דיגיטלי עם היכולת להתקשר למלצר ולבקש חשבון הוסף את היכולת ללקוחות שלך להתקשר למלצר בלחיצה אחת וללא המתנה מיותרת באמצעות התפריט המקוון של המסעדה, בית הקפה או הבר שלך. Sep 10, 2023
איך יוצרים קוד QR ייחודי לתפריט דיגיטלי עם מספר שולחן של לקוח? לקוחות מגיעים למוסד שלכם, מתיישבים ליד שולחן, סורקים קוד QR, מתוודעים לתפריט, מזמינים ומשלמים. בכל זמן ובלי לחכות למלצר Feb 23, 2023